Lugh i Lordi - czyli coś co zajęło mi parę ładnych miesięcy i wielki finał...

Bardzo zajęta byłam w tym roku. Wraz z grupą 34-ch dziewczyn z grupy "Biżuteryjki dla WOŚP" postanowiłyśmy uszyć projekt na miarę międzynarodowej największej bitwy projektantów i wykonawców biżuterii czyli B.O.T.B. (Battle of the Beadsmith). Całość, którą projektowałam i rozpisywałam zajęła mi kilka tygodni, potem projekt został podzielony na kilka grup roboczych, gdzie każdy, że tak powiem podkoordynator mógł rozwinąć swoją wyobraźnię w granicach założeń projektowych. Rysunków tutaj nie pokażę, jak to powstawało, ponieważ na poszczególnych częściach są nazwiska osób, które miały coś zrobić, potem zresztą projekt i tak w fazie końcowej przeszedł pewne metamorfozy, ponieważ, po otrzymaniu elementów składowych trzeba było wziąć pod uwagę ich wagę, rozmiar i kompozycję całości, w taki sposób, by było odpowiednie wyważenie części i kompozycja elementów zachowała kształt i założenia projektu. Nie było to proste, zakładając, że nie narzucę dziewczynom wzorników tylko same założenia plus formy i przykłady do inspiracji. Ale w końcowym efekcie udało się zszyć i wykonać oba komplety. Każda biżuteria wykonywana przez grupę biżuteryjek zapakowana jest w niepowtarzalne pudełko. Pudełko, a raczej pudło do kompletu Luhg wykonywałam sama.
Jak komplety powstawały i ciut więcej poczytać możecie na biżuteryjkowym blogu - czyli TU:
LUGH
LORDI
Oczywiście są tam też i inne historie na temat biżuterii, która powstała dzięki zdolnym łapkom moich koleżanek. Moja młoda wiedźma w tym roku też wykonała coś od siebie. Jest to serducho z biconów znajdujące się w bransoletce "Zakochane Ważki":
http://bizuteryjki.pl/nasze-dzieci-znow-graja-z-nami/#more-6596
oraz zrobiła pudełko do bransy, do której w ostatnim momencie uszyłam bazę, bo była taka potrzeba zrobienia za deseczkę ratunkową dla kilku pięknych serduch.
Tu link już do aukcji:
Czekoladowa Słodycz
A wszystkie licytacje biżuteryjek odbywające się na charytatywni allegro znajdziecie TU:
Aukcje Biżuteryjek dla WOŚP
 No i kilka fot... oczywiście Lugh i Lordi bo jakże by inaczej...
ps. obserwujcie aukcje, bo oba komplety pojawią się niedługo... i można je mieć na własność, wspierając przy tym szczytny cel.

LUGH



LORDI



Komentarze

Prześlij komentarz