"Say YES" - czyli naszyjnik ślubny na konkurs w Korallo.

Oto coś, co zajęło mi niemało czasu, spowodowało, że opuszki moich palców mają dość kręcenia drucików na jakiś czas. Ale chyba warto było. Oto naszyjnik na konkurs w Korallo . Jest to moja ślubna wariacja, wykonana z 4-ch dużych gałęzi na których zakwitły kwiatuszki z Rose Petals, Toho 11/0 silver lined crystal, i dzwoneczków Preciosy oraz niezliczonej ilości pączków z biconów crystal z powłoką AB, oraz przewijającymi się gdzieniegdzie perełkami i drobnymi kryształowymi koralikami. Ile to trwało - trudno powiedzieć, bo ja tak mam, że jak coś w głowie usiądzie to czasu nie liczę tylko siedzę zamknięta odgrodzona od świata prawie, że ostrokołem niczym Shrek. Docierają do mnie tylko te rzeczy, które muszę wykonywać, coby mi rodzina z głodu nie padła i chata nie zarosła... Wtedy pęd do tych prac jest od świtu i każda wolniejsza chwila, to bieg do pracowni i realizacja tego, co po człowieku chodzi i nie przestanie dopóki nie skończę. Średnio licząc - czas około jakiś 120 godzin kręcenia i plecenia, ale to tak pi razy drzwi. W końcu jak człowiek realizuje to, co mu się zamarzy, to jest szczęśliwy, tak? Tak. A szczęśliwi czasu nie mierzą heheh. Podaję link do albumu, z pracami, jeśli praca się podoba, można oddać głos na nią lub inne, które się tam znajdują. Wystarczy dać tzw. "lajka" na zdjęciu na albumie konkursowym.
Link: Album konkursowy "powiedz tak"
A teraz troszkę zdjęć:
 Tak prezentuje się na etatowej modelce domowej, manekin vel ziuta.
A na koniec dla dodania smaku - zdjęcia z sesji w wykonaniu:
Modelka: Dominika Gawęcka
Make-up / stylizacja: Kinga Kulig
Fryzura: Dominika Karnasiewicz
Foto: WoytekQg













ps. Niedługo kolejne "maleństwa" ;) 

Komentarze